Ienākt
03.09.2011.

BMW 1.sērijas M kupeja kā drošības auto.

BMW 1.sērijas kupeja tirdzniecībā nonāks aprīļa beigās, tomēr nepacietīgākie šo automobili darbībā varēja apskatīt jau aizvadītajā svētdienā Moto GP sacīkstēs, kas sezonu sāka tuksnešu valstī Katarā.

Jāteic gan, ka Safety Car un sērijveida automobilim ir kopējs tikai 340 ZS sešcilindru motors un piedziņas koncepcija, taču visā pārējā atšķirības ir visai būtiskas. Drošības mašīnai ir oglekļšķiedras motora pārsegs ar lielākām gaisa pievades atverē, sānu un aizmugures stikli no polikarbonāta, titāna sporta izplūdes sistēma, kas ne vien samazina svaru, bet arī rūpējas par attiecīgu skaņas pavadījumu, savukārt papildu aerodinamisko piespiedējspēku nodrošina regulējams aizmugurējais antispārns.
Safety Car salons aprīkots tikai ar pašu nepieciešamo: divi sporta sēdekļi (šāles) ar sešpunktu drošības jostām, integrēts drošības rāmis, M stūre ar alkantara apdari un ugunsdzēšamais aparāts. Automašīnas piekare un amortizatori ir regulējami un pielāgojami katras trases profilam, bet standarta bremzes ir nomainītas pret sešu virzuļu sacīkšu variantu.

Šā gada Moto GP drošības nodrošināšanai BMW sagatavojis 8 spēkratus: jau aprakstīto 1.sērijas M kupeju, X6M un M3, kas paredzēti kā Safety Car rezerves variants, sacensību organizatoru un tiesnešu vajadzībām izdalīts X5 un ActiveHybrid X6, medicīniskajam personālam – 535i Touring, savukārt divi motocikli: BMW S 1000 RR un HP2 Sport kalpos kā papildu Safety Bikes.

Atgriezties pie saraksta

Citi jaunumi