Ienākt
03.09.2011.

BMW M5 F10

BMW M5 F10

Kā jau tika prognozēts iepriekš, auto maz atšķiras no aprīlī Šanhajas motoršovā prezentētā Concept M5, un faktiski vienīgais jaunums ir tikai tās detaļas, kas M5 prototipiem dažādu brīvdabas testu laikā bija piesegtas ar melnbalti puķainu plēvi.

Kā ziņots jau iepriekš, automobilim zem motora pārsega ir iebūvēts 4,4 litru V8 twin-turbo motors ar 560 zirgspēkiem un 680 Nm jau pie 1500 apgriezieniem minūtē.
100 km/h jaunais M5 spēj sasniegt 4,4 sekundēs, savukārt 200 km/h atzīmi tas šķērso pēc 13 sekundēm. Standarta izpildījumā M5 maksimālo ātrumu pie 250 kilometriem stundā ierobežo elektronika, taču par papildus samaksu izvēloties veiktspējas paketi, maksimālā ātruma limits tiek pacelts līdz 190 jūdzēm jeb 305 kilometriem stundā. Šādā ātrumā pa autobāni tad var traukties, baudot visus premium segmenta labumus - četru zonu klimata kontroli, adaptīvo kruīza kontorli, nakts redzamības sistēmu u.tml.

Lai arī auto ir par veseliem 53 zirgspēkiem jaudīgāks nekā priekšgājējs, patēriņš ir mazāks. Būdams standarta komplektācijā sajūgts ar septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, kā arī papildināts ar motora Stop/Start sistēmu, jaunais M5 vidēji patērēšot tikai 9,9 litrus uz 100 kilometriem.

Pēc vācu AutoZeitung informācijas par cenu BMW šefi pagaidām nav vienojušies - runa esot, ka potenciālajam pircējam jārēķinās vismaz ar 100 000 eiro izdevumiem.
Dzinējs 4395 cm3, V8, Twin Scroll Twin Turbo
Jauda 560 ZS @ 6000 – 7000 rpm
Griezes moments 680 Nm @ 1500 – 5750 rpm
0 – 100 km/h 4,4 sekundes
0 – 200 km/h 13,0 sekundes
Vmax 250 km/h
Vmax ar M Driver’s paketi 305 km/h
Vidējais patēriņš 9,9 l/100 km
CO2 izmeši 232 g/km

Atgriezties pie saraksta

Citi jaunumi